تمدید اقامت در فرانسه

پس از اخذ ویزای طولانی مدت شما با معیار استقلال مالی، می توانیم اجازه اقامت را برای شما دریافت کنیم و این کار باید حداقل 5 ماه قبل از تاریخ انقضای مجوز اقامت شما انجام شود.

به محض ورود به فرانسه می توانید با ما تماس بگیرید تا در چارچوب تمامی مراحل اداری شما در کنار شما باشیم و در تمدید اجازه اقامت به شما کمک کنیم.

پس از چندین بار تمدید مجوز اقامت یک ساله، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا یک حق اقامت 10 ساله دریافت کنید که به شما اجازه کار در فرانسه را می دهد.

البته شرایط سختی وجود دارد، اما ما می‌توانیم آن‌ها را خیلی سریع برای شما توضیح دهیم و دریافت آن را برای شما آسان‌تر کنیم.

لطفاً توجه داشته باشید که این رویه به هیچ وجه تضمین نمی شود، بنابراین فوراً توسط یک وکیل در بار پاریس (یا از شهر دیگری در فرانسه) برای کمک به شما در این مراحل قانونی سنگین و گاهی طولانی کمک بگیرید.

شما دیگر نگران چیزی نخواهید بود، ما تمام تشریفات را برای شما انجام می دهیم، پرونده شما را آماده می کنیم و به اداره کل ارائه می دهیم، ما برای شما قرار ملاقات می گذاریم و شما را تا ریاست همراهی می کنیم. 

ارائه یک پرونده با وکیل، اطمینان شما را از دریافت و شنیده شدن توسط مدیران ادارات و به ویژه ریاست جمهوری تضمین می کند، زیرا در فرانسه مانند سایر نقاط، اداره در صورت عدم رسیدگی به پرونده ها از مراجعه قانونی قدردانی نمی کند. درست است و وکیل برای یادآوری این موضوع حضور دارد.

بنابراین با داشتن یک وکیل، شما بهتر شنیده خواهید شد، رفتار بهتری خواهید داشت و مهمتر از همه در پرونده خود پیروز خواهید شد.

اگر مایل به تغییر وضعیت و دریافت مجوز اقامت جدید با معیارهای مختلف هستید، ما نیز می توانیم به شما کمک کنیم.

برای رزرو وقت مشاوره حقوقی با Maître Coline Baharéh DASSANT شک نکنید!