درباره ما

من بهاره دسان وکیل رسمی دادگستری فرانسه در مؤسسه حقوقی دسان اقدام‌های حقوقی و استراتژی لازم را بر اساس اهداف شما برنامه‌ریزی می‌کنم و با قدرت و سرسختی از منافع شما دفاع خواهم کرد. در مؤسسه حقوقی دسان (Maître Coline Dassant) نقش وکیل این است که با دقت به حرف‌های موکل خود گوش دهد و بعد از آن، شانس موفقیت و چالش‌های احتمالی را برای روش‌های مختلف ارزیابی کند.

مؤسسه حقوقی دسان در پاریس واقع است. ما عمدتاً به مراجعان مقیم فرانسه و همچنین افرادی که خارج از فرانسه زندگی می‌کنند خدمات حقوقی ارائه می‌دهیم. ما در مؤسسه حقوقی دسان سه وظیفه در قبال مراجعان خود داریم: دادن اطلاعات و مشاوره، تهیه و تنظیم پیش‌نویس قرارداد برای معامللات، و انجام وکالت و انجام وظیفه به‌عنوان نماینده قانونی.

رابطه دسان با مراجعان خود بر اساس اعتماد و شفافیت است. برای ما در مؤسسه حقوقی دسان برقراری ارتباط شفاف با مراجعان و حفظ رازداری و محرمانگی کامل بسیار مهم است. هرکدام از انواع همکاری که شما با مؤسسه دسان در نظر بگیرید می‌تواند در یکی از زمینه‌های قانونی و حقوقی زیر باشد:

درباره بهاره دسان

بهاره دسان یک وکیل فرانسوی-ایرانی است که بیش از ۱۵ سال از بطور رسمی در پاریس وکالت می‌کند. او تجربه زیادی در انجام امور حقوقی و وکالت در شرکت‌های مشهور فرانسوی دارد و در زمینه مشاوره حقوقی و دعاوی حقوقی کار کرده است.

بهاره دسان برای شرکت‌های مشهور فرانسوی در زمینه مشاوره و دعاوی حقوقی کار کرده‌ام. همچنین در کنار کسب تجربه و انجام وکالت، دوره‌های مختلف بین‌المللی حقوقی را گذرانده‌ام و خارج از فرانسه (ایالات متحده آمریکا و هلند) هم تحصیل کرده‌ام.

من علاوه بر فرانسوی، به انگلیسی هم تسلط کامل دارم و از آنجا که زبان فارسی هم زبان مادری‌ام است، بهتری می‌توانم به مراجعان ایرانی یا فارسی‌زبان کمک کنم.

مشاوره و دادن اطلاعات

ما به‌عنوان عنوان بخشی از عملکرد مشاوره‌ای خود و برای دادن اطلاعات درست و صحیح به شما، آخرین قوانین مربوط به موضوع پرونده شما را به اطلاع‌تان می‌رسانیم. همچنین، با همراهی شما و با توجه به اطلاعاتی که شما از شرایط‌تان به ما می‌دهید، راه حل مناسب را به شما را پیشنهاد می‌دهیم و بهترین راه را برای حفظ حقوق و منافع‌تان به شما توصیه می‌کنیم. برای هرگونه امور حقوقی می‌توانید از ما مشاوره بگیرید:

  • ،زندگی مشترک، وضعیت تأهل، تغییر نام و نام خانوادگی ،قرارداد قانونی (PACS) ،ازدواج
  • قانون ارث و اهداء: ارث، وصیت، هبه، وراثت
  • حقوق صغار، پدری، فرزندخواندگی، اختیارات والدین، فرزندخواندگی
  • نفقه، منفعت معوض: محاسبه، تجدید ارزیابی
  • املاک (SCI) ،حقوق مالکیت، انتقال، رژیم زوجیت
  • طلاق توافقی یا طلاق قضایی
  • حق حضانت و ملاقات فرزندان در هنگام جدایی، مصالحه

پیش‌نویس و تنظیم قرارداد

ما در مؤسسه حقوقی دسان به‌عنوان ویراستار در تهیه و تنظیم همه نامه‌ها، قراردادها یا کنوانسیون‌ها به شما کمک می‌کنیم. در واقع، ما از طرف شما هرگونه مکاتبه لازم با مخاطبین یا شرکای شما و همچنین هرگونه قرارداد یا معامله را پیش نویس می‌کنیم.

وکالت و نمایندگی قانونی

یکی دیگر از وظایف ما در مؤسسه دسان، قبول نمایندگی قانونی شما است. به این ترتیب، ما از طرف شما عمل می‌کنیم و از منافع شما یا شرکت شما در دادگاه دفاع می کنیم. به عنوان بخشی از این ماموریت، ما پس از تعیین بهترین استراتژی با توجه به شرایط خاص شما، حفظ حقوق شما تمام اقدامات لازم را، چه به صورت غیررسمی و دوستانه چه به‌صورت رسمی و قانونی، انجام می‌دهیم. ما به‌عنوان نماینده قانوی یا وکیل شما در هر شرایطی به به شما کمک می‌کنیم یا با شرکای شما یا طرف دعوای حقوقی شما شما مذاکره می‌کنیم.